FAQ - Najčastejšie kladené otázky
  1. Ako mám pridať nový inzerát?
  2. Ak neviete pridať nový inzerát, prosím prečítajte si Nápovedu.

  3. Nemôžem pridať nový inzerát, čo mám robiť?
  4. Ak nemôžete pridať nový inzerát pravdepodobne používate staršiu verziu prehliadača Internet Expolorer.
    Riešenie:

    1. skúste pridať inzerát cez iný webový prehliadač (Firefox, Chrome, Opera, Safari, ...)
    2. ak chcete používať IE, používajte aktuálnu verziu (minimálne 10 a novšie)
    3. ak predchádzajúce dva pokusy nepomohli, prosím kontaktujte nás na e-maily: podpora@individualnedoucovanie.sk

  5. Ako mám inzerát upraviť?
  6. Ak neviete upraviť inzerát, prosím prečítajte si Nápovedu.

  7. Ak si vymažem potvrdzujúci e-mail, ako si mám inzerát upraviť?
  8. Ak si vymažete potvrdzujúci email, a chceli by ste si upraviť inzerát, nie je to už možné. Prosím kontaktujte nás na e-maily: podpora@individualnedoucovanie.sk. Do e-mailu uveďte Vaše meno, email a číslo inzerátu, ktorý by ste chceli upraviť.
    My inzerát následne zmažeme a Vy si môžete pridať nový inzerát s aktuálnymi údajmi.

  9. Ako mám inzerát zmazať?
  10. Ak neviete inzerát zmazať, prosím prečítajte si Nápovedu.

  11. Ak si vymažem potvrdzujúci e-mail, ako mám inzerát zmazať?
  12. Ak si vymažete potvrdzujúci e-mail, a chceli by ste už Váš inzerát zmazať, prosím kontaktujte nás na na e-maily: podpora@individualnedoucovanie.sk.
    Do e-mailu uveďte Vaše meno, e-mail a číslo inzerátu, ktorý by ste chceli zmazať. My inzerát zmažeme za Vás.

  13. Dostal som odpoveď: Zadaná e-mailová adresa nemá správny formát! Čo mam robiť?
  14. Skontrolujte si, či Vaša e-mailová adresa neobsahuje VEĽKÉ písmená. Ak áno, zadajte e-mailovú adresu malými písmenami.

  15. Prišiel mi e-mail, že som dostal správu a neviem si ju prečítať.
  16. Pravdepodobne ste inzerát podali ako neregistrovaný užívateľ. Správy je možné čítať v užívateľskom účte až po prihlásení, preto je potrebné aby ste sa zaregistrovali. Ak pri registrácií použijete e-mail, ktorý je použitý v inzerátoch, inzeráty a správy od užívateľov Vám budú automaticky priradené.

  17. Zabudol som heslo a nejde mi ho obnoviť.
  18. Keď Vám systém pri obnovovaní hesla zobrazí chybu: „Účet pre zadanú e-mailovou adresu neexistuje!“ účet nemáte vytvorený a je potrebné aby ste si ho vytvorili. Ak pri registrácií použijete rovnakú e-mailovú adresu ako v inzerátoch inzeráty Vám budú automaticky priradené.

  19. Chcel by som upraviť inzerát, ale systém neakceptuje moju e-mailovu adresu.
  20. Pravdepodobne ste inzerát pridali bez registrácie účtu, ako jednorázový inzerát. V tom prípade účet k danej e-mailovej adrese neexistuje. Ak chcete inzerát upraviť, tak sa zaregistrujte a v registrácií použijte rovnakú e-mailovú adresu akú máte uvedenú v inzerátoch. Všetky inzeráty Vám budú automaticky priradené.